Janina Ahlqvist

trött!

Kategori: Allmänt

Uch borde verkligen sova men de funkar inte så bra... :( men e as trött va duktig idag och gick upp halv 7 för att trampa upp me cykeln till sporthallen för att simma en timme innan jag börjar jobba xD va mega skönt och en bra start på dagen :P efter det så bara de av till jobbet där man möts av en väldigt trött stefan, så god praktikant som jag är börjar jag koka kaffe till honom och vi sätter oss ner med vad som är kvar efter gårdagens fika (vi åt chokladboll, kladdkaka och semla) men idag blev de bara kladdkaka. sen va stefan pigg igen och de va full rulle bara han och jag där idag så va massa att göra i ordning. Vid 11 kommer hans frus syster in och ska hjälpa till me lunchen så stefan står i kassan, systern springer med mat och gissa vart jag hamnade? jo i köket! stått och lagt upp mat hela dagen XD kände mig massa duktig inte stått i ett kök på typ ett år lr ngt men det gick kanon bra och va massa kul satt o lyssna på trafik trolle typ.

Sen upp till stan och köpa förköp till Björn Rosenström xD men de roliga är att jag på ngt vänster tappar bort mitt bankkort mellan banken och JC XD men iaf kortet är spärrat jag fick pengar och biljetter till mig och bästaste LIna <3 kommer bli massa fest :P

Sen ner till kyrkan och dansa...hihih har jue egen nyckel nu så kommer in heheh sen dök älskling upp o vi prata massa, tack gumman för att du inte hatar mig!! och sen kom även Dan så de satt och planera medan jag dansa,,,sen scout busa me ungarna och lära Bella koreografin :P gick massa bra dock en ledsen scout men fick leka Dan och ta hand om henne kände mig versta vuxen men vad gör man inte för dem små liven?

Sen dansa lite mer me Bella och sen köpa melon, ben & jerry's och chilinötter och chilla framför Spiderwick helt ok film faktiskt...men mådde inte helt hundra efter den där glassen...råkade väl trycka i mig en sån stor själv....på halva filmen typ xD så min mage tycker inte om mig just nu eftersom jag inte tog några piller me heey de va värt de....chokladglass me kladdkakebitar i mums!! Bästa deppmaten ever!!

Sen massa prat me David och en hel del flumm och nu e jag här, jo Mårten ringde me massa mys men han följde mig inte hem som han sa ::( men han ringde iaf :P


Imon blir det springa,jobb, hajk :P och hinna prata me massa folk där emellan hmm  undra hur de ska gå har inte ens packat än...jag e så duktig på det där xD lr inte men heey lyckas jue alltid till slut iaf :P

ne nu e de dags att nanna om jag ska orka med helgen me alla dess överraskningar!!

Natti natti

Jajja - I woud give up for ever to touch you...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: