Janina Ahlqvist

veckan som gått...

Kategori: Allmänt

Jupp hela förra veckan har gått så sjukt fort inte riktigt hunnit med att tänka, kom hem i måndags då va de slåss och utbildningsmässa . tisdag va de frisör och film ons träffa jag suffe tors frisör och scout fre köpa klännings tyg o burcheyd me lina lör-sön hajk i nässjö sen filmkväll hos bella så har inte hunnit tänka alls och det är as skönt. Jobba hela dagarna och fullt upp på kvällarna :)

Skaút vit i Nässjö va massa nice, skönt att träffa allt folk och prata massa me folk. kände att jag behövde de :) hmm vad ska man säga mer än att LInas lokalsinne inte ligger på topp men vi körde inte fel, vi spelade massa vollyboll, umgicks, hittade ett rum som de spökade i som sen visade sig vara en vattenläcka i tacket,film (finding neverland, underbar film) och massa mys, halvsova genom gudstjänst o massa gammal musik i bilen. för att sumera helgen lite kort :)
Det va riktgit nice trosts att vissa verkade väldigt off...?

Annars slåss idag me Dan va skönt :) jobbet va lite segt bara 28 gäster men de va ganska skönt eftersom jag va trött efter hela helgen så va ncie att inte behöva anstränga  sig xD nu ska jag snart träffa madde o umgås lite kommer bli ksönt inte träffat henne


nu ska jag sticka puss hajj

JAjja - vart står vi nu?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: