Janina Ahlqvist

andra för idag :O

Kategori: Allmänt

Juop tro det eller ej men blir två hela bloggar idag!! hahahah sen jag kom in från stranden har jag ägnat lite för mkt tid till min bok och lite för lite tid till pluggande :O men har faktiskt fixat i ordning bilderna rektorn ska få av mig imon så att han kan godkänna dem till mitt projektarbete så att emelie kan börja redigera dem för hon e underbart söt!! <3
För er som inte hänger med så e de så att jag ska ha en uställning som projektarbete och temat för den är SVEK ur olika synvinklar så jag o lina fota lite där hon blivit sviken av välden och "tar livet av sig" i badkaret (dränker sig själv) och då tycker min mentor att de kan anses som stötande så va tvungen att prata me rektorn om det och han tyckte de va bra att ja kollade upp det me honom o han ska typ samla ihop ett gäng lärare, elever, vice rektor och elvel skydds grej som ska bedömma bilderna :(

och om de bara bedömmer bilderna utan förklaringarna så kommer jag antagligen inte få använda dem vilket jag tycker är sjukt synd eftersom jag verkligen tycker om dem och tycker att de säger något. + att dagens samhälle blundar för dessa problem tillräckligt som det är, jag vill inte tillhöra den kategorin som ignorerar att detta faktiskt händer. för det händer över allt och något måste göras. så bilderna har även ett uppväckande syfte att dagens tonååringar mår skit!!

men om jag ger dem förklaringen så kommer det kännas j'tte dumt men heey får väl sitta o skriva de ikväll men grejen är att jag t rodde jag hade mer tid på mig och finslipa allt + bildtexterna de e liksom inget jag kan komma på över natten bara :( så smart e jag inte. aja får se hur jag gör en bildtext e iaf klar o de e alltid något. nu gäller de bara att hålla tummarna så jag får använda bilderna!!


BTW: nästa fotning kommer bli så fett NICE Lina + rob + träd + rob + bella!! kan de bli bättre??? jag e så sjukt smart så de inte e sant sen blir de nog några söt fina bilder på bells me paraply i vattnet me kanske som tyder på att hon e lonley sen blir de nog en hel del flum fina bilder te dem båda för att de e så uber söta o ställer upp ... o Rob kan väl också få nån fin bild men tror inte han bryr sig särskilt mkt om de utan bara vill va me för att kunna säga att han vatt me xD

nu ropar pluggandet igen :(

Jajja - ett skratt (A)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: