Janina Ahlqvist

Skolan...

Kategori: Allmänt

asså jag får damp på min skola snart...så sjukt oseriös. Hur e de meningen att man ska kunna göra ngt på lektionerna om alla sitte ro skrkiker, kollar på film, lyssnar på musik eller har ljudnivån över max liksom....alla pratar i mun på varandra as högt det e helt omöjligt att kunna konentreara sig!!! GAH o folk undar varöfr man inte är här liksom, det är ingen skillnad på att va här och på att vara hemma man får ungefär lika mkt gjort...fast får mer gjort hemma!



GAAAAAAAAAAAH


Jajja - damp på min klass

Kommentarer

  • Maria! säger:

    Låter iiiinte kul. Det är så svårt att lära sig saker i skolan för det mesta. Jag önskar jag kunde säga att det blir bättre på Univeristet... men läser man Humaniora så blir det för ensamt. Snyft. Nåja, vid den här tiden förra året räknade jag också dagarna till studenten :) Det är bra tre månader kvar! Håll ut!

    2009-03-18 | 01:30:24
    Bloggadress: http://ladymiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här: