Janina Ahlqvist

skolan...

Kategori: Allmänt

Life sucks...allt e massa komplicerat men heey nicka o se glad ut okey nu nickar jag inte så mkt längre nu visar jag lite mer o det är väl helt ok :P

Igår va jag GLAD sen va jag mindre glad sen blev jag GLAD igen....massa nice oskar ringde o vi snacka massa o de va mys :) sen gjorde jag inte så mkt annat igår.

Idag blir de skola förhoppningsvis slipper ja sista lektion och kan åka hem o måla de sista på tavlorna så att jag blir klar me dem så att jag kan börja på rapporten någon gång...sen måste jag tänka lite på hur jag ska göra me fotoprojekten i helgen...men vet inte om jag hinner te helgen eftersom jag kankse ska te borås :O men de löser sig måste sätta projektarbetet först men borås hade vatt nice...

aja annars så blir det massa plugg idag...eng och psykologi e planen får se om jag e tillräkligt pigg bara :O


Babe e i gbg så henne hör man inte ifrån och det e jätte långt...behöver min babe :( men förhoppningsvis så löser de sig iaf...saknar henne :(


Jajja - massa plugg nu


Stark???

Kommentarer


Kommentera inlägget här: