Janina Ahlqvist

VÅR <3

Kategori: Allmänt

jajja älskar våren!! Kommit på att det är min favoritårstid nu! Sådär när mörkret bara kryper fram sakta men säkert på kvällarna och inget "poff" nu bev de mörkt utan man mäker skillnaden o de tar tid liksom man kan njuta av solnedgången. Sen att vakna på morgonen av fågelkvitter och sol !! Helt underbart är det!! Sov hos mamma o pappa inatt och vaknade kl 6 av att det va soligt och fåglarna sjöng..jätte mysigt!! (skulle gå upp halv 7 för att hinna me bussen annars hade ja somant ) så låg o lyssna på fåglarna och njöt.

När jag kom hem från skolan blev det en snabb dusch sen klä på sig vårkläder ta en filt packa ner boken och gå till stranden bre ut filten på ett soligt ställe sätta skorna o väskan som kudde och börja läsa min bok till ljudet av vågorna! Helt underbart, men sen la jag ner boken och bara njöt av solen och vågornas lugna skvalpande :P Så sjukt avslappnande att de inte e sant höll på att somna! Men de gjorde jag inte sen ringde jag o sa hej :P fick ett skratt :D jajja e glad :D heheh


Köpte nya solglasögon idag me btw, versta  nice nu känns de att våren e påväg. Funderar på att beställa lite vårkläder från HM och lyckas fjäska för mamma...hmm det återstår att se hehe


Nu ropar pluggandet! (att jag tillochmed e glad för de :O )


Jajja - VÅR!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: