Janina Ahlqvist

Bal!!

Kategori: Allmänt

Oj det var visst ett tag sen men har inte hänt så mkt på sista tiden så orkar inte riktigt gå in på de hela. Imorgon är det bal och jag hoppas verkligen att inget mer kommer gå snett nu, det har liksom inte gått så bra för mig. Först blev jag av med min baldejt men då hoppade simon in och var en räddande ängel. Sen så sket de sig med bilen men det är också löst nu, sen glömde sömerskan sy simons grej runt halsen och hans näsduk men de fick hon minsann fixa, sen så skriver min fri8sör till mig en vecka innan att hon tagit fel vecka och det visar sig att hon är i Spanien under balen, så hon fick fixa en ny frisör till mig sen så fixad jag mina naglar iogår och lyckats förstöra två av dem men ska försöka rätta till dem i eftermiddag.


Så jag hoppas bara att allt går som på räls imon!! e verkligen as peppad att få bli massa fin inför simon och dansa med honom!! Han har varit så duktig och lärt sig dansa vals för min skull!! Sen att han inte kan dansa ngt annat gör inte så mkt bara vi har kul så :D


Håller på att packa ner lägenheten nu, känns lite sorglit har trorts allt bott där i 3år snart. Det börjar bli lite tomt simon började ta ner hyllorna igår och jag tog ner tavor o sånt, gud va tomt det blev men de ska nog gå att va där i 3 v till sen är det äntligen studenten!!


Har även ffått jobb i gbg i 4v i sommar, kan bli att jag förlänger det om de går för har inget annat jobb för stenfan o stoffe har sålt sitt trappa ner :( men vi får se kankse bli pendla till värnamo....funderar än.


Nu e de lektion sen blir de hem o plugga städa och fixa naglarna.


// Jajja

Kommentarer

  • Madde säger:

    Hoppas allt gick bra! :D

    2009-05-20 | 20:08:45

Kommentera inlägget här: