Janina Ahlqvist

yey

Kategori: Allmänt

Rapporten blev godkänd och om jag bara ändrar lite på den så kan jag få  VG vilket e ganska skönt! Sen så harjag gjotr två prov idag vilket också e väldigt gytt. Nu kan jag strycka dem ur min *things to do* Fick även mycket beröm om min muntliga redovisning som jag gjorde igår...hon tyckte att jag hade full koll, var vältalad och hade med det jag behövde. Det ironiska med de här nu är jue att jag improviserade hela talet hahah jag bara prata på i 15 min xD

Sen var jag och slog igår med Dan,...har ngt ont i mina fingrar...råkade slå ngt okontrollerade slag så har skrapat bort huden på två fingrar och en knoge....va kankse inte så smart men de känns mer om man slår utan handskar...det ljusa med det här är att jag slog iaf ordentligt med den vänstra handen :)


Nu ska jag iväg och sola lite så att jag bli lite mer brun till balen, den är snart!!! Mia, Noah och jag ska köpa smink och så imon så efter de bilr de ingen mer solning för mig inte :) Testade även frisyren i söndags me Sarah den kommer bli mega fin!!! YEY!!!!


Jajja - sometimes you make me so pisst

Kommentarer

  • Elin säger:

    Vad skönt att den blev godkänd=)

    2009-05-22 | 10:19:34

Kommentera inlägget här: