Janina Ahlqvist

long time no see

Kategori: Allmänt

Tjolahopp!

Har varit sjuk så har inte vatt speciellt pepp på att skriva men nu känner jag mig nästan frisk så det e as gytt, näsan rinner bara lite nu :)

Öland va inte speciellt kul eftersom jag blev sjuk på fredagen så låg och dog i min hytt hela tiden så slutade med att jag fick åka hem tidigare på lördagen för att jag "drog ner stämningen"  men va fett skönt att komma o ligga o sova på villan när de inte var något folk här.

Sen dess har jag typ bara tagit de lugnt på dagarna och gjort de jag känner att jag klarat av, även flytt från villan te henke eller tessa och legat hos dem o dött men de  e också nice :P

Idag så mår jag som sagt mycket bättre så vi hängde på båten sen så har jag färgat håret rött igen :) o färgat en slinga i både hannas och sabinas hår för att testa om den rosa färgen som stått uppe på våran toa fortfarnade gick att använda o att den gjorde de heheh :P hannas hår syntes de mest på fett nice :)

Nu ska ja spela lite kort me hanna panna innan vi ska vidare någonstans o leka sen vart märker vi :)


Bless

Kommentarer


Kommentera inlägget här: