Janina Ahlqvist

Torka på bloggen mitt i allt regn....

Kategori: Allmänt

Tjoho!

Jag vet att det har varit lite tomt på inlägg här...det beror på att min kära älskade dator crachade vilket jag väntat på i över ett år att den ska göra :( nu har de iaf skett den har övergivit mig, svikit mig, dött, somnat in, försvunnit. blivit ett skal ja ni fattar poängen. Så är utan dator så kan inte skriva så mycket blogg inlägg men ska försöka sno andras datorer så att jag kan göra lite updateringar iaf :D

För stunden har jag bytt kust och befinner mig på västkusten ist, är hos min älskade fästman. Hahah vad konstigt de käns att skriva det har vant mig att säga det men skriva det käns väldigt vuxet hahah men men det är det han är så får helt enkelt vänja mig vid det!
I götet så regnar det massor det är värren än på östkusten där e det bara kalt liksom men men vi har haft riktigt bra dager iaf!

ja kom i torsdagskväll då vi bara mös och njöt av att vara tillsammans äntligen! efter 7v på varsin kust så var underbart att ses igen! I fredags så pluggade simon och jag läste och gjorde iordning hans garderob. sen åkte vi och storhandlade på maxi. Efter det var det myskväll i soffan med massa film goda ostar kex och vindruvor. En styck Daniel dök också upp och sa hej (simons rumskompis)

Igår så var det överraskningsdax vilket innebar pannkakor till frukost :D massa gott!! Sen var det bara att klä på sig och åka in till stan där Universeum väntade! har velat gå där jätte länge o nu så fick ja det! helt sjukt vad stort de e vi gick där inne i nästan 3tim! Massa fint o apor!!! heheh jätte söta va dem! tack älskling!!

Sen var tanken att vi skulle in till nordstan och handla lite skisspennor och karikatyrpennor till mig men hittar jag någora?? nope fanns inte på nordstan :( så blir att leta efter dem idag eller i morgon i stan ist så vi åkte tillbaka till lägenheten och köpte hem lite thai samtidigt som simon kollade på sg1. Jag sov middag sen massa mys igen och kycklingsallad till kvällsmat mums!!!

Idag så bär det snart av till mediamarket så fort simon är klar med disken och jag gjort mig i ordning, sen får vi se vad dagen har för oss kanske lite shopping kanske bara mys och njuta av varandras sälskap. antagligen lite plugg med tyvärr men men har nav prov direkt efter lovet och jag har inte lyssnat på lektionerna :(


BLESS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: