Janina Ahlqvist

Filmkväll

Kategori: Allmänt

Nu är det snart dags att sova igen är sjukligt trött alltså...måste vila upp mig inför Öland och skördefesten som de blir dags för nu på torsdag och vi kommer inte tillbaka förens på söndag typ kanske lördag natt men på söndag låter mycket softare så hoppas de blir så. Kommer bli en väldigt påfrestande kommande dagar så alla sömn är nog behövlig...

Det blev en soft kväll ikv med fast and furious 4 med henke o anna-panna alla andra svek oss :( men de funkade endå o choklad var det också :) anna-panna va snäll och köpte med de till mig hihihihi

O vaden mår mycket bättre nu nu kan jag nästan gå på den vilket är me än Henke kan på sitt knä heheh alltså e de bara han som e halta-lotta nu heheh :P o att jag mobbar honom för det :P

Andreas var så sjukt ond mot mig nyss, på vårat schema står de att vi ska segla imorgon på morgon och ha navigtion på eftermiddagen men så säger andreas när jag frågar när vi börjar att vi inte ska segla och då tänker jag automatiskt "JIPPI SOVMORGON!!!!" och precis efter den tanken så säger andreas såklart vi har morgonsamling kl 09.00 i längan. inser nu hur mycket min värld bara rasade samman i det ögonblicket? Jag blev helt förkrossad!! Från att ha varit lite halvseg när de kom till seglingen till att bli överlycklig över sovmorgon till att dras ner på jorden och krossas med morgonsamling. det var hemskt!!!!

Men får se om de blir plump imorgon beror på om vi får över henke igen o kanske josef så att de inte blir klå hanna igen heheh :P hanna lånade för övrig min bil till kalmar innan vilket var sjukt festligt hon o natanael skulle på en föreläsning o jag orkade inte hänga på så de fick låna bilen...jag e fortfarande chockad över att de va hemma realtivt tidigt me tanke på att de lyckades köra vilse på en parkering xD men e man från Lund så e man :P hehehhe


ne nu ska jag nanna o inte störa mattias som sitter brevid och jobbar med en uppgift, vi har för övrig också ett expriment på G o han tycker jag e pedagogisk hahahah dagens skämt typ men men heheh blir nog kanon får se om han lyckas med

Kommentarer


Kommentera inlägget här: