Janina Ahlqvist

God kväll

Kategori: Allmänt

Hey igen, nu skriver jag fast jag e på båten. Råkade mygla med mig datan hit och mitt 3G  nät det funkar kanon även fast datan har ett eget liv...uch borde verkligen spaara ihop till en ny men men den som endå hade pengar.

Idag har varit en sådär dag haft ont i magen så började med att jag sov typ 2tim på morgonen sen var jag på topp igen :D ¨sen var det dags att segla så vi åkte från p-vik till o-hamn och lämande av en av besättningen efter det bar de av till land o byxelkrok vi satte upp segel o hej vad det blåste och guppade. Mitt i allt guppande var det mat och magen är inte riktigt van vid att äta i de förhållanderna så eftersom jag var dålig på morgonen så blev jag det då också så gick in i hytten och sov i ett par timmar tills vi kom fram till öland.

o sen dess har jag inte gjrot något slappat när alla andra kollat på fotboll :)

nhu måste jag sluta innan datan dör för glömde ladda datan under dagaen o nu har vi ingen ström.

bless

Kommentarer


Kommentera inlägget här: