Janina Ahlqvist

Godmorgon!

Kategori: Allmänt

En tidig update idag :) har lektion om 5min och jag sitter och bloggar samtidigt som jag borstar tänderna, snacka om multitasking.

Det blir lektion om Israel idag ryktas det om...hmmm e nog lite för trött för det men heeey ibland får man helt enkelt skylla sig själv.
Sen läste jag på mitt schema att jag ska vara på båten från i eftermiddag tills torsdag förmiddag :O med bibeläventyr som är en bibelskola på mariannelunds folkhögskola så kommer bli riktigt roligt men måste hinna packa med  för har inte gjort det men det blir nog bra endå får speed packa efter lektionen.

Det är så skönt att någon i mitt team har koll, ja sa det i morse " heey ska inte vi vara på båten idag? " då säger alla tillochmed teamledaren hmm nah e inte det i morgon...snacka om koll!

Men nu måste jag rusa!

God bless

Kommentarer


Kommentera inlägget här: