Janina Ahlqvist

Halta lotta nr 2

Kategori: Allmänt

Yes igår blev de lunch innehållande risotto sen bara de av till Henke där dagen spenderades med Game-cube (som jag för övrigt nästan ägde på) lite freddy murphy och massa prat sjukt härlig och behövd dag...bara chilla utanför villan de va riktigt gytt

Sen kom Hanna-Panna hem igår med så vi drog och åt kebab lr snarare jag åt kebab och hon pratade vilket va riktigt gytt sen messar Henke o frågar om plump vid 22 så han o josef kommer över till villan o vi kör en omgång PLump vilket va fettt nice...sen snacka vi till typ 2 vilket inte var helt genomtänk men men gick upp o dog i sängen efter att de åkt...

GIck upp lagom tidigt i morse en kvart innan lektionen började vilket va riktigt nice...vi hade lektion om hur man leder en församling men pallade verkligen inte lyssna för jag kände att jag inte riktigt fick ut något utav det så satt o kladda, störde anna och messade med massa folk som  jag behövde ta igen lite med typ. första lektionen som ag verkligen inte lyssnat på men men.

Sen belv de innebandy på lektionen vilket va gytt tills jag fick ett knä i vaden och en fin lårkaka så går omkring och haltar som halta-lotta men eftersom henke blev halta-lotta först så blir jag halta - lotta 2 men men de blir nog kano endå.

Ikv så blir de film o plump me massa folk nu sitter vi  e ubersociala ja o linnea sitter med varsin data sabina med mobilen och anna med en bok vi e SÅÅÅÅÅÅÅ sociala här hehe

ne nu ska jag hoppa in i duschen

BLESS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: