Janina Ahlqvist

heey alla barn nu blir det barnprogram...

Kategori: Allmänt

Ja eller kanske inte...är mitt uppe i lektioner om nya testamentet idag...just nu har vi lunchrast :) men maten va inge god...nån form utav fisk med tomatkross på var min mat....medan alla andra fick en fisk i krämig gegga vilket såg betydligt godare ut men kan de ge oss sån mat som inte tål laktos? NEJ för de lagar all vår mat på typ vatten när det finns jätte bra substitut som fungerar jätte bra till att göra krämig och god mat som smakar  något.
blir en aning besviekn på det att bara för att man råkar ha en allergi så kan man inte få jämnbördig mat för att de inte kan låta det kosta 3kr mer att göra likadan mat till oss....men men....

Föreläsare är helt okey...visade sig att han var från anderstorp dvs från en förort till gislaved hehe bara för det komme rja ginte ihåg vad han heter men har för mig att det var Anders Holmberg. Holmberg är iaf rätt...sen om förnamnet är rätt eller inte det vet jag ej men hans fru hette iaf margareta holmberg. Vikla bra saker jag kommer ihåg alltså helt otroligt.

men till mitt försvar så är han väldigt speedad och hela föreläsningen går väldigt fort för det är sjukt mycket han ska hinna med, sen nio idag har vi pratat om alla böckernas namn, betydelse, årtal som de skrevs och vems som skrev dem och nu har vi gått igenom matteus evangeliet. Ja det är så långt som vi har kommit. så nu fram till tre så ska vi hinna med mer och imorgon har vi också lektioner som då ska avsluta allt....efter den lektionen har vi navigation....jippi!!! o efter den lektionen ska jag till båten igen! kommer vara en väldigt intensiv dag i morgeon känner jag....

Men i eftermiddag blir det vollyboll vilket är sjukt festligt så ser fram emot det iaf :)

nu ska jag kila igen ska försöka skriva lite ikv med men de lutar åt camp rock ikv eller Twilight..vi har inte bestämt oss än hehe

BLESS

Kommentarer

  • Adam säger:

    Twilight är helt klart ett bättre filmval än Montana-rullen.

    Det börjar arta sig där ute på villan :)

    2009-09-15 | 18:03:17
    Bloggadress: http://filosofadam.blogg.se/

Kommentera inlägget här: