Janina Ahlqvist

hey igen!

Kategori: Allmänt

Denna dagen har verkligen varit intressant...NOT! Vi kom hem runt kvart i 3 igår natt efter en väldigt effektiv kväll utav kortspelande på Monas. (jag vann nästan jag lovar...) var inte så mycket tonåringar där me tanke på att de fortfarande är ganska varmt ute så de håller sig på gatan men lite folk va det iaf. Lärde känna killarna i vårt fotbollslag lite bättre och lovat bort mig på innebandy varige söndag som jag kan och en vollyboll turnering i borås till våren...hmm...sen hängde vi med fältarna ut på stan lite och snackade med folk vilket va nice men hanna och jag va ganska trötta efter våran fina roadtrip så vi drog hem ganska snabbt.

Vaknade vi halv ett idag med sprängande huvudvärk o massa ont i magen och insåg att jag skulle åka till kristdala om två timmar viklet va lite jobbigt. typ degade i mjukiskläder jättelänge o funderarde på om jag skulle banga och vila ut mig ist så jag skulle slippa magont o huvudvärk men de slutade med att vi sköt upp de en timme sen drog vi dit. Jag dansade hanna spelade och allt gick kanon om man bortser från att man nästan somnade när pastorn predikade, för det var så dåligt och o logiskt samtidig som han hade världens sämsta talröst. en såndär släpig entonig röst som man liksom inte orkar lyssna på. sen att han va klädd i typ träningsbyxor och munktröjja reagerade jag på, visst att man ska vara bekväm o så i kyrkan men man kan iaf se anständig ut e min mening.

så så har min dag sett ut idag imorgon blir det båten om magen mår bättre, annars så stannar jag inne och vilar framför How I met your mother. men det märker vi i morgon! Ska försöka prata lite med min man också har inte kunnat göra de på ett par dagar ordentligt främst för mitt schema har varit jobbigt och för att han ligger och är sjuk o inte orkar prata med mig...

måste berätta om det lustigaste på länge...vi va på citygross (mataffär) igår när vi roadtrippade till kalmar och där hittade jag coca cola med körsbärssmak!! helt sjukt  var det var jue tvungen att köpa en burk enbart för att testa. men de va inte gott för fem öre men lite lustigt  var det allt!!

nu ska jag faktiskt försöka sova men de kommer nog inte gå så bra men de e värt ett försök för e sjukligt trött!!


BLESS

Kommentarer

  • hannah säger:

    men cola med körsbärs smak har funnits jätte länge ;O



    de va lite efter jajja :D

    2009-09-14 | 12:29:41

Kommentera inlägget här: