Janina Ahlqvist

Natti natti

Kategori: Allmänt

Borde verkligen sova nu men fick precis tillbaka min dator från teamet som varit en aning besatta av idol...men de sämsta var att de inte ens fungerat att kolla på det så hade kunna få den tidigare men men...

Just nu befinner jg mig på båten i min koj, hanna sover under mig och smsar hela tiden :P det är sådär lagom litet i hytterna när man är besettning får man de minsta hytterna men det kan vara helt okey endå e ganska mysigt att dela med hanna.

imorgon så ska vi hitta på aktiviteter för våra gäster som är ombord, bibeläventyr från mariannelund så gäller att komma på något riktigt roligt så vi får se vad det blir.

Nu ska jag föröska nanna lite så jag orkar med imorgon med, e lite törtt efter dene xtremt långa historialektionen om Israel. och brännboll på det liksom inte okey...

Natti natti

god bless

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Jag kanske kan komma och hälsa på någon gång, eller hur långt är det mellan kalmar och oskarshamn? :D

    2009-09-09 | 09:17:10
    Bloggadress: http://princesseva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: