Janina Ahlqvist

Öland

Kategori: Allmänt

ojoj vilket dag det har varit idag! Alltså helt sjukt km hem alldeles för sent igår natt efter en lång promenad med david sen spel med massa folk hos andrea o sen film hemma hos tessan o på det massa snack me Henke innan jag till slut fick cykla hem till villan var i säng typ kl 1! men men de va chill o så hårt värt det...

Dock kändes de inte lika pepp imorse när vi  hade sångövning klockan nio på morgonen...de va väldigt deprimerande...gick upp 5 i nio o typ satt o dog på lektionen min röst som i vanliga fall inte är med mig var med mig ennu mindre nu om det ens är möjligt men men....sen va de chill

tills vi skulle åka till öland då blev det helt plötsligt jätte stressigt och varit det hela dagen sen dess tills nu typ. vi har öppen båt under skördefesten på Öland vilket innebär att man ska vara trevlig och social med massa folk ge helt improviserade vittnesbörd osv men det e väldigt trevligt endå fast som sagt en aning stressigt bara.

Men fick sånt feting damp nyss...det var så att vi åkte iväg för att ragga lite folk hit så vi åkte till ett annat ställe där vi kommer vara i morgon där de kommer att hända lite grejjer o de hade en häxmarknad vilket jag tyckte var sjukt festligt väldigt roligt o intressant, men alla andra fick typ en chock o kallade det okult och ont. O jag fattade verkligen hur det tänker för det va liksom en kul grej man kan liksom hålla på med sånt bara för man e kristen man kan göra salker som man tycker e intressant att allt som är lite annurlund inte måste vara något hemskt och okult liksom.

Jag blir bara så arg när kristna är så trångsynta det är sånna människor som gör att kristna får dåligt rykte och inte kan nå ut till alla typer utav människro för de singlar ut och stänger ute några och tror att de "hjälper" dem men egentligen så skjuter de bara dem längre och längre ifrån sig och längre ifrån tron. allt okänt är inte dåligt liskom specielt inte något som heter hexmarknad för det är bara en grej inget annat! Blir bara så besviken när folk verkligen är sådanna och e seriösa med det ....


NU ska jag nanna tänkte jag har en lång dag imorgon vi ska ligga här i sandholmen hela helgen och ha öppet skepp imorgon e det från kl 14-24 så blir en himla massa o göra tur nog har vi väckning kl halv 9 imorgon vilket e gytt innebär sovmorgon!! JIPPI!

BLess!!

BTW jag hanna anna-panna och henke ska på roadtrip till Ullared vilket innebär att vi ska nanna hos mig och det innebär att jag får träffa simon tre veckor tidigare en planerat vilket betyder att det bara är 15 dagara kvar till jag får träffa honom vilket är sjukt NICE!!! LÄNGTAR!!!!

Kommentarer

  • simon kastberg säger:

    13 dagar kvar :)

    2009-09-26 | 11:56:46
  • Tess säger:

    Jag förstår dig o hur du tänker!

    Tack för att du ville komma till mig. :) hmm...även om det var några dagar sen dess,och du har nu hunnit vara hos mig några gånger efter det. :P

    2009-09-29 | 23:31:36
    Bloggadress: http://swedishbombaygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: