Janina Ahlqvist

Opepp....

Kategori: Allmänt

Har ni någonsin varit med om att när man vaknat på morgonen och man verkligen känner sig så opeppad på allt coh alla och man bara vill krypa in under täcket och bara försvinne? idag är en sådan dag för mig, kände det när jag vakna o min första tanke va "låt mig bara försvinna i mitt täcke så ingen ser mig" men de funkade inte så bra tyvärr va tvungen att vara med på morgonsamlingen.

Men det värsta är typ att här kan man inte ha dåliga dagar utan alla är glada och sociala jämt, man får inte vara för sig själv o bara vara utan man ska vara pepp på allt hela tiden o är man inte det så ska alla ställa massa frågor hela tiden de kan liksom inte acceptera att man vaknat på fel sida eller bara har en sådan dag liksom. Alla har väl en sådan dag? det är väl liksom inte bara jag??

Tackar vet jag emilia som man kan ringa till och avreagera sig!! Gick ut och gick och pratade med emilia i en timme typ det va sjukligt skönt alltså!! stackarn fick stå ut med det...fast den brukar vara gasnka ömsesidig så e chill :P

Nu ska jag snart laga mat eftersom jag inte hjälpte till o planera eller åkte och köpte maten så då bli det laga mat tills dess ska jag vara instängd här med min bok o föröska slappna av och bli en aning mer peppad för navigationen....om det nu går att bli peppad för den lektionen....


BLESS

Kommentarer

  • Adam säger:

    Låter som en sådandär återkommande dag som vi alla har ibland. Man får sminka på sig leendet och hoppas på det bästa. Men ibland orkar man ju inte ens det.

    Glad att jag inte bor i en villa med übersociala krav :) Men jag bor i en etta där det kan bli skrämmande tyst ibland istället...



    Lycka till med navigationen...är inte ett dugg avundsjuk :P

    2009-09-23 | 22:35:28
    Bloggadress: http://filosofadam.blogg.se/

Kommentera inlägget här: