Janina Ahlqvist

Tjo!"

Kategori: Allmänt

Jo jag vet att min blogg är väldigt blå, tanken är att det faktiskt ska finnas en heder (lr hur de nu stavas) men den fick andreas lite tekniska problem med så den dyker upp så fort han får en stund över här borta på villan.

För stunden befinner jag mig på Villa Shalom i Oskarshamn där jag läser bibelskolan blå kust som är en praktisk skola med olika inriktningar. Jag läser Sport/båt team och är båt delen i teamet med en annan tjej, vilket innebär att jag får segla på våran segelbåt Shalom och befinna mig i olika församlingar där jag hjälper till med olika ungdomsaktiviteter när det behövs. Vi har ett gäng fotbollskillar i teamet som då står för sport delen, så när de sportar är vi i försmlingar och så är vi på båten tillsammans.

Varit här nu i två veckor trivs jätte bra, saknar folket hemma och scout mest, men självklart saknar jag min simon mest utav allt. Jag lyckades också förlova mig den 20/8 med min Simon.

Nu ska jag lägga mig och sova men bloggen är iaf uppe igen och man kan läsa lite om  vad jag sysslar med och hur jag har det men ikv orkra jag inte skriva mer för e sjukt trött och ska upp om några timmar bara och ha lektion. Börjar bli gammal och gaggig nu. (det blir man när man fyllt 18, då går det bara utför)

God bless.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: