Janina Ahlqvist

You get the best of both worlds..... (från inatt)

Kategori: Allmänt

ja...som ni kankse förstår så kollar vi på hannah montana här borta...vilket inte säger er särskilt mycket med tanke på att det är en fjortisfilm för trettonåringar...men här sitter vi som e 19+ och kollar och garvar.. :D vi har bäst filmsmak här borta på blåkust :D

kollade klart den nyss men adam missade filmen och fick försig att han skulle kolla på den nu och rent av princip skäl så hängde jag på :D vilket kankse inte e helt genomtänkt me tanke på att vi har lektion hela dagen i morgon om nya testamentet vilket antagligen kommer bli sjukt segt me tanke på för lite sömn :(

men magen och huvudet mår mycket bättre nu óch jag har fått i mig lite mat idag med lr egentligen inte men åt en stor pórtion risotto innan vilket var bra. har hittat världens smidigaste risotto på domus i stan...ja det heter fortfarande domus här borta de har inte bytt till konsum eller coop ja de ligger en aaaaaaaaaaaaaaning efter!!!
det är iaf en god risotto som är färdig blandad med svamp och så tillsätter man bara vatten och låter de koka ihop så blir en kanon god risotto! Dock slår INGET simons underbart goda kyckling risotto den är helt underbart och efterlängtad!! Han har lovat att göra en till mig när jag kommer dit i oktober någon gång... :(

Annars har jag inte gjort så mycket idag mådde så dålig imorse så hoppade båten och sov och vilade istället så dagen har varit väldigt ohändelserik det mest händelserika var när adam (en blåkustare) kom tillbaka efter ledig helg och hade med sig en portabel bänk som han bar omkring på och när det blev för tungt satte han sig på den :P denna fina bänken visade sig vara en flyttbar orgel som han fått från en kyrka han besökte som de hade hittat när de städat och eftersom adams mamma inte ville ha fler instrument i huset fick denna fina orgel följa med till oss på villan :)

nu sitter linus och mobbar min stavning och särskrivningar han är en ond varelse!!! dock efterlängtad trolle bundis :) nu är det bara anna som saknas så är gänget helt :D
FÖr att alla ska förstå så lyssnar jag anna och adam på trolles trafikskola och har invigt linus i detta, och när vi var på upptaktsvecka i mariannelund så lyssnade vi på trolle hela vägen dit i vårna bil :) och linus är i karlshamn som ungdomsledare så honom ser vi inte så ofta på villan och anna är i kristdala så hon bor hemma så henne ser vi inte så ofta heller men i morgon på lektionen är vi alla samlade.

nu är det lite hannah montan och sen nanna

bless

Kommentarer

  • anna "blixten" blixt säger:

    Trolle - the one and the only!! =)ses imorn, ska nu läsa "när jag hör din röst"..jag fick låna den av en underbar vän som jag är lyckligt lottat över att fått lära känna och hoppas få lära känna ännu mer!!sov så gott inatt nu, hoppas de blir några timmar! vi ses imorn längst bak i klassrummet!! tss kramar =)

    2009-09-15 | 22:11:42
    Bloggadress: http://annaablixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: