Janina Ahlqvist

FRISK!!!

Kategori: Allmänt

Yepp idag är jag frisk som jag lovade att jag skulle vara... blev ligga i sängen hela dagen förutom när pappa körde upp mig till lägenheten. och det hjälpte mår kanon idag bara en aning hungrig o det är inte så konstigt med tanke på att jag inte ätit ordentligt sen i torsdags!

Idag blir det packa upp och göra i ordning sen dra till ullared och köpa massa bra att ha grejer + skor :D sen kommer söta emilia hit och vi ska inviga grillen som toni och lisa gav mig i inflyttningspresent :D så blir de invigning av balkongen också! den är tyvärr inte klar än haft lite annat att göra så inte riktigt hunnir med det men de kommer!!!

Det bästa med ullared är jue att jag kommer köpa nya dukar så att jag kan börja måla igen!! wee lite jobbit att måla när man inte har några dukar att måla på! så de kommer bli fett nice!


nu ska jag börja plocka så jag kommer iväg någon gång måste cykla ner till mor och far för att hämta bilen var  inte riktigt i stånd att köra igår om man säger så!


// Jajja

BLESS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: