Janina Ahlqvist

Ge mig insperation!!

Kategori: Allmänt

Ja lektionen gick ingen vidare idag... inte riktigt motiverande alls faktiskt...så blev omorganisera köket och städa badrummet känner mig duktig! Sen att jag inte lyckades alls med dansen känns ganska jobbigt med tanke på att jag ska ha klart båda koreografierna tills på lördag och har bara lyckats göra början på ena... tröttnat nått så förbaskat på låtarna... lyssnar och lyssnar förösker se det framför mig men det kommer inget...det står still...helt tomt! Kan någon snälla ge mig min insperation tillbaka?

Konfan kändes också sådär kände mig verkligen som en outsider...musikal e verkligen int emin grej... jag och musik e inte vänner...jag e så omusikalisk att de inte e sant så kände verkligen inte att jag kunde bidra med något... sen var det visst konsert och massa styrelse möten så ställde in tjejgruppen. :(

men om ngn har två koreografier på lager får de mer än gärna skäna dem till mig!

// jajja


BLESS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: