Janina Ahlqvist

Lektion...

Kategori: Allmänt

DÅ sitter jag och har lektion igen... men jag har ingen aning om vad lektionen handlar om eftersom jag missade hela inledningen eftersom skolan inte kan få något att fungera... det är samma problem varige vecka så man tycker jue att de borde ha löst det vid et här laget...man blir liksom inte speciellt sugen på att vara med  på lektionerna för att de inte fungerar :(  GAH tycker de kan sluta ta allt för givet och tänka lite på oss också!

Sen pratar min lärare med värsta monotona rösten så man hör knappt för det e otydligt och alllmänt drygt att lyssna på så man vill inte ens lyssna... har liksom noll koll och såhär brukar de vara varige vecka.. känner inte precis som om att jag får ut ngt utav de lektionerna...tacka vett ja praktiken!

Idag e det mkt som händer... lektion nu som sagt, ska försöka få ordning på köket igen, dansa, konfa och tjejgrupp. men det e massa nice när det händer saker me like!

// Jajja

BLESS



Kommentarer


Kommentera inlägget här: