Janina Ahlqvist

Sjukling....

Kategori: Allmänt

Okey hmm.. det här var alltså ett tag sen men känner nu att jag ska ta tag i det här igen! Jag lovar ska börja updatera mera! Ligger just nu hemma hos mor och far i mitt gamla rum och är en aning magsjuk... upptäckte precis att jag smittat mamma också vilket kankse inte e så snällt med tanke på att de tagit hand om mig :O

Åkte på konfalääger på Shalom som vanligt i onsdags var as taggad och såg fram emot att träffa mitt team! (enda nackdelen var jue att jag inte fick använda mobilen) Första dagen och natten gick kanon andra dagen liksa så... dock hade jag lite jobbigt att sova för hamnade med min kära kolega som snarkade.. men som tur vara hade jag köpt nya hörlurar som isolerar sjukt bra! så lyckades somna... andra natten gick inte lika lyckat halv 4 hade vi våran första sjukling och de bara fortsatte komma... totalt åkte ca 23 personer hem på fredagen... jag rigde till pappa och bad honom hämta mig...snäll som han var åkte han till GBG och hämta mig. Fick iaf åka igenom lite slussar och under ett par broar vilket va ganska trevligt iaf :)


I morgon är tanken att jag och emilia ska inviga min grill på min balkong men något säger mig att vi kanske behöver skjuta upp det en aning... men jag hoppas att jag kommer må bättre under dagen!

Annars så har jag en vecka frramför mig med massa jobb ska göra två koreografier innan lördag! Eftersom våran avslutning närmar sig och mina små dansare vill lära sig fler koreografier innan vi slutar! De e så aktiva de där små sakerna! men jag älskar det! Enda som får mig att inte tänka!


Nu blir de film för hela slanten take care!

// Jajja


BLESS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: