Janina Ahlqvist

Ullared!

Kategori: Allmänt

Hemma från Ullared nu... gick väldigt bra och köpte bara grejer som jag tänkte köpa och sånt jag behöver. Mkt mat och lägenhetsprylar blev det lite jajja grejer också... men bäst av allt var att eftersom jag höll hårt i pengarna inne i ullared fick ett par skit snygga skor följa med hem till min skohylla :D behövde dem till konfaavslutningen så var faktiskt ngt jag behövde!


Sen åkte jag till el-giganten idag för att köpa en kabel som jag ska mellan dator-tv och jag har inte så stor koll på det där så jag frågar om hjälp och säger att jag behöver en sådan... då börjar nissen ställa massa jobbiga frågor som jag har noll koll på ... liksom hur ska jag vet allt sånt? jag e inte teknisk! framstod verkligen som en dum blondin, alldrig känt mig så blåst HAHAH ngn gång måste väl vara den första ;)

Nu ska jag torka av grillen för Emilia kommer snart och då bilr det invigning med FLINTASTEK! pommes och tsatsiki :D woho hoppas bara solen kommer fram lite också!

// Jajja

BLESS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: