Janina Ahlqvist

B-day!

Kategori: Allmänt

Yes idag blir man gammal och gaggig... fyllde 20! Födelsedagar har liksom tappat hela sin glans lite.. e liksom inte lika viktigt längre som det var när man var yngre..då var de typ årets höjdpunkt! Men nu e jag bara glad jag får vara med mina vänner och ha kul, en maräng tårta e inte heller helt fel dock :D

Presenter har liksom tappat sin betydelse, inget kan liksom toppa.. så värdesätter mer händelser och aktiviteter med mina vänner framför prylar faktiskt. Som idag så åkte jag och anna och kollade speedway (första gången för mig) det kommer jag minnas länge!!

Inte skrivit på länge för varit fullt upptagen, var jue spännande stadsvandraing, sen åkte jag och bowlade med familjen blixt,växsjö med elin och utgång, sen hem måla skrivbord, massa prat, sen kom anna panna hit i måndags och vi har haft fullt upp med att umgås och fixa med mitt rum :D

Nu e det nästan klart skrivbordet är ihopsatt och på plats...dock inte så fint för färgen är lite cp men det duger för mig! Nu e det bara spegeln, tavlorna som ska upp och en hylla som fattas och en garderob också men annars så e allt fixat faktiskt! Sjukt nöjd är jaag!

Juste anna och jag tog en roadtrip till ullared igår... och fick med mig en SKinnjacka hem! ÄNTLIGEN!! Velat ha enn så sjukt länge och nu äntligen unnade jag mig den! Så fruktansävärt snygg e den!" coh skön!! VARM :D

Bild bomb kommer så fort jag  har tid! Då får ni även se  när jag pang pangar med annas fina bössa :P

BLESS

// JAjja

every little dream I dream about you...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: