Janina Ahlqvist

Back at school...

Kategori: Allmänt

Då har man tagit sig enda bor till Oskarshamn och skolan :) känns faktiskt ganska bra, bara vi tvåor här en så länge och förvånansvär många är vi också! yp 11st! Det trodde jag aldrig när vi sluade i våras men alla kan jue ändras! Det bästa med att vara tvåa är att man får bo i "utelängan" som det så fin heter, de är ett hus brevid huset som alla ettor bor i. dvs man får vara i fred! Ha egentid osv... och det bästa är att man har ett eget rum!!! Helt otrolitgt men så e det! Sabina (klasskompis) är helt överlycklig över sitt, och så möblerade vi om det så att de blev som hon ville ha de :)

Annars är stämningen på topp och de känns bra :) lie trött dock eftersom jag bara sovit en halvtimme inat.. legat och kollat på GLEE hela natten. Har blivi helt frälst i den serien!!En aning berioendeframkallande faktiskt....

Superaisen igår var massa roadtrip, först minigolf i a-orp, sen grilla på isaberg, åka till elins moster och paddla men de regnade så blev sälskapsspel ist (emlia och jag vann! En aning FÖR tävlinginriktade..) sen hem till elin för att se på världens UNDERBARASTE film, eller hur emilia?? hahah Och underiden som vi åkte fick jag jue inte se något så fick ha på mig en väldigt fin ögonbindel med paljetter på...plus att de ville försröra mitt lokalsinne så köra usen varv i rondeller e en bra plan! TACK tjejer för en underbar dag!!!

Fick även ett rött nagellack till min samling... ja det har blivit ett beroende... dagens färg är: ljus jeans blå :)

Nu ska jag vara dukitig och göra min läxa... yes vi började inte dagen med att ha genomgång lr så utan direk på undervisning + läxa... personlig andak på typ 2 tim... spännande...not...men sammtidigt en aning skönt... sen blir det grillning med lite folk sen får vi se vad kvällen har att bjuda på, antagligen inte så mkt utan bara sova :D

BLESS

// ´Jajja

btw bildbomb kommer senare ;:P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: