Janina Ahlqvist

Back in buisness...

Kategori: Allmänt

Yes nu är jag tillbaka, sry för torkan av inlägg men haft så sjukt mkt att göra denna veckan att jag inte hunnit. Har Jobbat,renoverat,packat flyttat hela veckan. Knappt hunnit sova någonting! Jobbade natten så så fort jag slutade började jag antingen måla eller packa sen sova ett par timmar på dagen sen flytta måla igen och sen jobba... stressig vecka har det varit men nu är rummet klart bara listerna som ska upp, lägenheten är tom och städad. Lite sorgligt faktiskt :(

I morgon drar jag iväg till sokarshmna och skolan en runda, sen stanna lite i kristdala hos underbara anna och avsluta med partykväll i växsjö med elin :) Sen b-day och så börjar jobbet .... lite segt men kul :D


Ikväll blir det suprise som gäller.. elin och emilia har  kokat ihop något ingen aning om vad faktiskt jag vet att de ska hämta mig kl 18.00 sen bär det av till okänd destination. Båda är borta på min B-day så de valde att fira mig nu ist vilket e ganska gött :D

Dopet va massa mys och gick kanon bra med danse :) var väldigt uppskattat av både bror och lisa, släkt och även prästen tyckte det var kul med dans i kyrkan :) svenska kyrkan är så strikta!
Joel var nästan duktig hela dopet, skrek bara lite :P


BLESS

// Jajja



 
Hade väntat mig iaf något från dig...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: