Janina Ahlqvist

back to work

Kategori: Allmänt

Yes då var vilan över och dags att börja jobba igen... jobbar andra skift denna veckan vilket e riktigt segt och vad som gör det ennu segare är att jag ska vara på plastinject vilket innebär nytt folk och sitta vid halvautomat hela dagen vilekt e sjukt segt! Men jag får pengar och förhoppningsvis så får jag sitta ner. Lyckades skada foten förra veckan så har knappt kunnat gå, var tvungen att avbryta ett skift för jag hade för ont för att kunna jobba och vara ledig så har haft en väldigt lugn och fin helg :D


Börjat packa ner läenheten och insett att jag har väldigt mycket böcker och kläder..ingen aning hur jag ska få plats med allt men det blir nog bra :) idag har jag även varit duktig och köpt golv och skrivbord så är en aning fattigare om man säger så. och i fredags köpte ja färg så det e riktigt nice :D Kommer bli AWESOME!


BLESS

// Jajja

Tankar far omkring

Kommentarer


Kommentera inlägget här: