Janina Ahlqvist

Depp? Ta en alvedon!

Kategori: Allmänt

Haha var nere hos mami innan, var chafför till henne och sen stannade jag där för att få lite mat :D Vi pratade lite och så var trevligt.
Sen kunde jag inte äta mer och

 mamma bara "nu får du äta upp"
jag: "Kan inte går, var samma sak igår"
Mamma "du skulle inte ätit choklad innan!"
jag: "mår inte bra "
mamma "ta en alvedon!"
jag: "mamma de e inte sånt må dåligt"
mamma "ta en alvedon, ibland kan det hjälpa endå!"
Jag :" det är jue som att ta droger, må bra för en stund, samma princip"
mamma: "inte om man inte gör det jämt, någon gång gör jue inget"

helt underbart! hahaha tog dock ingen alvedon, tänkte peppa mig med lite lovsång i mp3 på jobbet, funkade bra de första tre timmarna igår :D blev lite mer pepp då.

Blev ingen dejt hos farbror doktor eftersom min kära mobil dog under natten, vilket innebar att jag inte vaknade för ahde inget larm. :( aja sovmorgon :D får se hur foten känns inatt när jag kommer hem.


Inatt blir det kolla på stjärnorna :D massa mys! Ska bara komma på vart man ser dem bäst dock, någon som e pepp på att ligga oc kolla på dem med mig? ´hör av er isf :D

BLESS

// Jajja




Vill iväg på galna äventyr mitt inatten coh bara glömma allt som varit! Babe kom hem! Saknar dig!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: