Janina Ahlqvist

Farbror doktor..

Kategori: Allmänt

Suck gick upp vid lite innan åtta i morse (la mig 4) för att ringa farbror doktor om min fot... de ringer upp vid tjugo över åtta är jätte sega och jätte dryga och bestämmer sig tillslut för att jag ska få träfa en läkare i morgon... WOHO för svensk sjukvård! Var jue inte så att jag hade behövt de redan förra veckan när jag började ha ont??


AJa nu laga mat får se om det blir mer lyckat än igår... det märker vi :D


Btw kommit på att fixa naglarna e en riktigt bra självboose när man e nere, snygga naglar och du känner dig snyggare :D



och det är jätte svårt att ta snygga bilder på naglar med min kamera! Dessa gjorde jag igår när jag var ltie nere och vips så blev jag bättre :)


Upptäkte precis när jag skulle öppna min burk med champinjoner att jag inte äger en konservöpppnare! Så blev inga champinjoner idag inte!


BLESS


// Jajja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: