Janina Ahlqvist

"Hårig kamel pung!"

Kategori: Allmänt

Ja, så känner jag för denhär dagen... kan inte riktigt komma på något positivt om den faktiskt förutom mini bubblizar (godis) som frögyllt min dag på jobbet och madde som var snäll nog och körde mig dit och hem så jag slapp stressa innan idag.

Började med att jag försov mig, skulle gå upp vid 9 gick upp lite efter 11. Lagade mat, blev INTE gott :( skrev över lägenheten på madde... bladndade kännslor där, sen en positiv sak madde körde mig till jobbet. Jobbet hade jag samma maskin som igrå + en till så mer ont i axlar och nacke plus mer ont i foten eftersom jag va tvingen att springa  till den andra maskinen som låg i andra änden av hallen, maskinerna krånglade och jag har feting ont i foten :(

Så upp kvart i åtta i mrogon bitti för att ringa farbror doktor för att få reda på att jag bara ska vila foten. känns sjukt onödigt men de sa ring om du fortfrande har ont så bara nicka och se glad ut. inte precis som om att jag kan vila. måste jobba :(

Kan dagen bli bättre? NEJ! så nu tar jag mig själv till sängen och gömmer mig under täcket och flyr verkligheten ett par timmar innan det är dags att gå upp igen... Iallafall i mina drömmar mår jag bra....





BLESS

// Jajja

You are all the same... ASHOLES!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: