Janina Ahlqvist

Kallt... ? WHAT?

Kategori: Allmänt

Idag när jag vaknade vi nio så frös jag!! JA jag FRÖS!! Vart tog sommaren vägen?? Samma sak när jag åkte hem från jobbet igår natt helt sjukt! Jag vill ha mer sommar! Shorts, linnen, barfota och bara chilla! Men tyvärr är det dags att inse att verkligehten är nära, snart börjar det riktigta livet igen! VILL INTE!!

Idag så tog jag visst igen lite sömn skulle gått upp vid nio, vaknade smasade och somnade om vaknade igen vid elva... så kommer inte hinna med allt som jag tänkt idag plus att jag inte har någon bil utan kommer få cykla till jobbet i a-torp så ennu mindre tid.. får helt enkelt vara mer aktiv :)

Btw e sjukt stel i hela överkroppen sen jobbet igår.. fick stå vid en maskin som var VÄLDIGT hög! så fick ha armarna uppåt hela dagen igår så hoppas jag får en annan maskin idag så jag kan bli lite mjukare. Men men vad gör man ?


Nu RAGGMUNKAR!! och ja jag gör dem själv!! hihiihhi


BLESS

// Jajja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: