Janina Ahlqvist

Segling <3

Kategori: Allmänt

Idag blev det ätligen segling!! inte så långt kankse men fortfarande segling!! Så sjukt nice att bara glida på vattnet och njuta! Hade dock varit bättre om jag hade haft min jacka med mig men men man kan inte få allt här i livet. mysigt var det iaf!

Annars har det bara chillats efter vi kom i land, nu andakt sen e det film på schemat och tidig sängtid. För i morgon är det upp tidigt igen för diverse aktiviteter... suck... vi börjar med en stadsvandring som man redan gjort och så kan man faktiskt o-hamn efter att ha bott här i ett halvår så känns lite meningslöst! Sen körövning inför söndag som jag inte heller ska vara med på, så tycker egentligen att jag borde få sovmorgon!


lite bilder från seglingen

        


erkänner att jag saknat det!!

BLESS

// Jajja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: