Janina Ahlqvist

Segling

Kategori: Bilder

Yes då har vi mönstrat på Shalom och befinner oss just nu i P-vik där vi kört en spännande fem kamp i teamen... ja alla vet jue att församlingstemarna är hjärnorna.. men vi ägde dock på stövelkastning!
Annars skiner solen och det är fint väder, folk badar och leker :) själv har jag ont i huvudet så tar det lugnt.

Men i morse gjorde jag den smarta tabben coh försov mig... hade inte packat så resulterade i att jag glömde hälften av de jag skulle ha med mig men men vad gör man? Legat och sovit en timme innan idag och ska nog gå och lägga mig snart igen så fort jag fått iväg lite mejl bara.

Tyvärr har vi inte fått segla något idag men hoppas att få gröa det i morgon när vi åker mot Byxelkrok! Det är så mysigt med båt och segling har verkligen saknat det om jag ska vara ärlig! men säg det inte högt! :P

Saknar massa folk men speciellt LIna! Kom hem!!

BLESS

// Jajja


Kommentarer


Kommentera inlägget här: