Janina Ahlqvist

When you wish upon a star...

Kategori: Allmänt

Jobbet lagom segt... fick reda på att när jag skrev upp mig på helg jobb så trodde jag inte att jag skulle vara ENSAM i HELA fabriken!! Trodde iaf att vi skulle vara två! Men NEJ de räcker med en, så ska ha två fetingstora maksiner ensam... fatta att ja kommer ha sönder något! Ett under att de ens låter mig vara ensam där!
Aja får se hur jag kommer lyckas med detta....


SEn blev det åka iväg med elin och titta på stjärnorna... så många stjärnor var det inte som syntes men himmelen lystes upp så vi antog att de va de som föll :D massa mys att ligga på en strand på en filt och bara stirra uppåt och filosofera om livet! <3 underbart och totalt underskattat!

En del planer gjordes får se hur många som ras i verket bara :P  förhoppningsvis en på söndag!


Fått mitt nya sim till de mobila bredbandet... tror ni det funkar ? NEJ! blir så sjukt arg och ledsen på det! Får ringa dem och se vad som händer....

I mrogon blir det dans, packa, städa, runda till SS och avsluta dagen med film tror jag iaf att det blir :D massa nice :D

BLESS

// Jajja



Kommentarer


Kommentera inlägget här: