Janina Ahlqvist

Back!

Kategori: Allmänt

Haft en liten down period nu...men är tillbka med ny hårfärg, ny piercing och ny jajja helt enkelt! Bilder på båder frisyr och piercing kommer så fort jag orkar ta några dvs när jag inte jobbar 80% av dygnets vakna timmar typ. efter jul dvs....



Kollade precis första avsnittet av årets julkalender och är positivt överraskad! Den verkar jue faktiskt bra! Det har inte hänt de senaste åren liksom...sen uppskattar jag starkt att det är finska namn och och mamman pratar finska!! klockrent!! hehe :D

Lite greveholm över den, och ja alla vet jue om att Mysteriet på Greveholm är lätt den bästa ever jue! Men pelle kommer som en snar tvåa men inget slår mitt älskade greveholm. Så mycket minnen! Eller vad säger du Elin? :P


nu sova lång arbetsdag i morgon igen!


// Jajja


KÄRLEK <3

Vad skulle jag göra utan dig?

Kommentarer

  • Elin säger:

    Inget slår vårt älskade greveholm :D

    2010-12-03 | 10:37:27

Kommentera inlägget här: