Janina Ahlqvist

Nyvaken!

Kategori: Allmänt

Man ska verkligen inte köra bil när man är lite si sådär halvseg och inte har världens bästa helljus...det kan leda till väldigt spännande nya bekantskaper som man inte riktigt önskar...körde hem innan och såg världens största älg mitt på vägen typ, foten rätt ner på bromsen och hoppas bilen stannar i tid. och det gjorde den två meter innan älgen! Vet inte riktigt vem som var mest förvånad jag eller älgen faktiskt... sen spran hon in i buskarna och gömde sig igen. tyckte lite synd om den faktiskt. helt ensam i mörkret och lite vilse på massa asfalt ist för fina gröna eller okey vita skogar...

Detta resulterar dock i att jag och far i morgon ska köpa extra ljus till min bil så att jag slipper fler nya bekantskaper med älgar eller annat spännande! Men det får dock vänta tills efter jag varit hos frisören och fixat mitt hår!


Nu julkalenderna sen SOVA!!

// Jajja


I'm still suprised...

Kommentarer

  • blixt säger:

    ÄLG!!!! " jajja du måste backa!"

    skönt att allt gick bra trots allt. älgar är inte och leka med, fråga en som vet ett och annat om dom!! ta hand om dig. kramar

    2010-12-05 | 11:42:40

Kommentera inlägget här: