Janina Ahlqvist

OMG!

Kategori: Allmänt

Kommer ni ihåg att jag länkade och var med och tävlade i en tävling ang smink?
Jag VANN! Lilla jag som aldrig vinner vann smink värt 974kr!!
Helt sinnes sjukt!!

man skulle skriva hur man tänkte spendera sitt nyår
och så skulle märket välja vinnare...
min motivarion:

Jag vill börja med att önska dig en god jul och en god fortsättning!
och säga att jag tycker din blogg är väldigt bra och intressant pga blandning av familj och smink.
Jag kommer att spendera mitt nyår tillsammans med massa ungdomar på ett kristet nyårsläger där jag kommer att vara ledare för något som kallas dansteam. Lägret går ut på att hålla ungdomar borta från nyårsaftons alla "krav" och visa på att det finns en annan väg att välja, att man inte behöver falla för grupptrycket. Att skapa en trygg miljö helt enkelt! Länken ligger på min blogg, har ingen FB så kan tyvärr inte gilla, hoppas att det går bra endå. Skulle verkligen vilja vinna och vara lite extra glammig på nyårsafton så tonåringarna kan se att man inte bara behöver vara trist och tråkig om man är kristen! Många god jul kramar till dig!

Kan inte fatta att jag vann!
SJUKT!!

VIll bara säga TACK!

Bra avslut på en dålig dag !!

// Jajja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: