Janina Ahlqvist

Shorts i December is the shit!

Kategori:

Jönköping igår var riktigt intressant, när jag och Lina åker iväg på roadtrips så händer alltid ngt spännande. som igår så glömde jag min plånbok hemma när vi skulle shoppa! Men tack vara dagens teknik så lyckades vi föra över pegnar på linas konto som hon sedan tog ut...men en aning fail var det!

Något mer som var fail va att inga julklappar fick följa med hem :( bara massa grejjer till mig. Eller massa och massa var faktiskt att ta i. Köpte bara saker jag behöver och ett par söta salt och pepparkar för att de var så gulliga :D men bäst av allt var att vi upptäckte att New yorker har öppnat i jkpg! Massa glada belv vi, mindre glatt blev kontot :P


massa dans igår med, massa ovig har jag blivit dags att börja stretcha igen!! Men mys att dansa fyra timmar! massa nya ideer på G får se om det löser sig.


// Jajja





NOSTALGIBILD!  <3

Kommentarer

  • elin säger:

    Haha nostalgi på hög nivå ja :D

    2010-12-07 | 17:10:18

Kommentera inlägget här: