Janina Ahlqvist

The war has started...

Kategori: Texter

Hade ledig dag igår så bara njöt utav att vara ledig!
vilket var fruktansvärt skönt måste jag säga!
Men hamnade i kyrkan på scouternas luciatåg och åkte på att läsa lite med...gick väl sådär
men var så sjukt stolt över barnen! Massa duktiga var de!!

och Lina flina fyllde 20 år med!
Hon börjar bli gammal nu!! Hehe :D
Garttis igen min underbara vän!



Vackra vackra vän <3


Sen har jag idag upptäckt att spela tv-spel
är otorligt rolig och avslappnande :D
Ska kidnappa tillbaka mitt 8-bit nintendo av bror min!

// Jajja

Btw klickat hem det nu! WOHO resultat kommer på lördag! HIHIHIHIHI :D




They come at night
when the darkness is tight.
They whisper in my ear,
the things I don't want to hear...

They make me belive in everything
that issen't real.
They control me through my pain.
it hurts in every vein...

I'm afrid of fallin asleep
cus in my dreams they become real.
They love to hunt to, kill me in my sleep.

Deeper and deeper I fall
right in to there arms.
Where they ceep me lockt away from my heart.

They are no-longer shadows in my room,
they now live inside of me.
no-one will ever hear me screem...


Kommentarer

  • Såsen säger:

    Fast ska jag vara helt ärlig (missförstå mig rätt nu) tycker jag Lina är vackrare med mindre smink :)

    2010-12-16 | 02:08:12

Kommentera inlägget här: