Janina Ahlqvist

TRÖTTER!

Kategori: Allmänt

Ja det kanske stämmer som Andreas säger att jag har lite av alla de sju små dvärgarna i mig...
GLADER, BUTTER, TRÖTTER, KLOKER, TOKER, BLYGER OCH PROSIT
Idag är jag lite av en trötter iaf och lite prosit med faktiskt!
hmm... läskigt det där... fast ganska söta är de..




har nu suttit och skrivit klart och rent en drinklista till jobbet..
hoppas bara att de ska tycka om den i morgon!
Håll Tummarna!

I morgon blir det skön massage i 50min innan jag åker och jobbar!
Väl behövligt kan jag säga!

Nu ska här sovas så att man orkar med en lång arbetsdag i morgon också!

// Jajja

Btw ingen som känner för att göra en ny bloggdesign åt mig sådär spontant?
han som brukar göra den strejkar pga för mkt plugg...DÅLIG ursäkt :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: