Janina Ahlqvist

FJANT!

Kategori: Allmänt

Fjant, ja det är min lilla bäbis :P Det är min kissekatt som jag fick i alla hjärtansdag persent av S :) jätte söt är han! Han är 9 månader gammal och uber bus!

Har legat sjuk sen i torsdags...den där simningen va ingen bra ide men de va sjukt skönt! Så legat förskyld så fort jag inte jobbat! Men de har gått bra...i fredags var det tonår me tema "love is in the air" prtade om relationer och kännslor... vi hade konfa i samband me tonår sen va de sova över och lektioner på lördag frömiddag...sen hem och sova en timme me s och fjant!

Sen åkte vi ner till S:s päron och åt och busade med Noah sen lagade vi lite god mat på kvällen och mös till melodifestivalen, älskar första bidragets dans koreografi! sen va jag helt slut i huvudet så s åkte hem och ja o fjant gick o la oss massa mys!! Han e typ världens mysigaste katt!!!

På söndagen var det en stor dag för mig, min dansgrupp hade debut! De va med på mötet och dansade! Jätte duktiga va dem! sen efter mötet ¨ner till S föräldrar igen o busa med Noah som e S gudson.  sen upp till kyrkan och dansa igen på ett väckelse möte! As nice gick de! Och det va sjukt många på de mötet ca 60pers vilket va helt fantastiskt!!

som om tjejerna inte dansat nog den dagen så hade vi dansträning på kvällen för de e så sjukt på så vi lärde oss en ny koreografi. helt sjukt va de är duktiga! så STOLT över dem!! Och de har utökat och är nu elva st!!! helt galet!!

Igår så låg jag och latade mig i sängen och kollade massa OTH sen när de avsnitten tog slut plöjde jag igenom hela sesong 1 av Vampire diaries :D massa nice serie! lite rip off på twilight men annars så va den bra vill ha fler avsnitt!!!

Nehe nu kankse man ska lyssna på lektionen....

I eftermiddag bli de nässjö me svärmor och hälsa på lille hugo :D


// Jajja

BLESS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: