Janina Ahlqvist

fullt upp...

Kategori: Allmänt

Yes nu är jag här igen...varit i vemdalen i en vecka utan något internet, kom hem i fredags o då var jag så trött så jag orkade inte skriva, söndag hade jag fullt upp med simons kusins möhippa så var helt slut när jag kom hem från den så bara tog de lugnt. och igår så var de kyrkan med fantastiskt bra predikan av sven-olle sen dans med tjejerna!

De är så otroligt duktiga, lär sig jätte snabbt!! Nu har gruppen öka till 10st så det känns kanon bra! Nästa söndag så är det första gången av många som de ska medverka på gudstjänsten och det känns jätte bra för de är så duktiga och de vill så mkt! Så kom gärna och titta i missionskyrkan kl 10 i gislaved :)

Men tillbaka till vemdalen, det var mycket roligare än vad jag hade tänkt mig! Det var jätte skönt att bara sitta i värmestugan och hänga och prata med folk som kom och gick. Om man bortser att man fick en aning ont i rumpan av att sitta på en träsoffa i tre dagar men de funkade iaf. Fick min data på fredagen där innan jag åkte så det blev perfekt, satt och sorterade bilder, kollade film och serie. Kanon slappt! Men jag planerade lite också så latade mig inte bara!

Det var härligt att umgås me alla speciellt anna, saknar henne redan men hon dyker upp här hos mig v.8 och det ser vi fram emot väldigt mkt!

Idag blir det komma på dans, intressant föreläsning om "de glömda barnen" i pingst, mat, planering och träffa bror med flickvän. de ska komma hit o hälsa på så får nog plocka undan lite...ligger papper och böcker lite överallt....måste verkligen bygga min bokhylla!!! Ngn som har tegelsten över??


// Jajja

BLESS

Kommentarer

  • annapanna säger:

    saknar dig med pipunge!! =)

    2010-02-09 | 14:06:15

Kommentera inlägget här: