Janina Ahlqvist

Chill :D

Kategori: Allmänt

Natten inatt var lika chill som igår :P gjorde inte så mkt kände lugnent liksom :P blev en updarering på gårdagens "tatto" och förbättring. Bilderna på det blir dock inte så bra men men :p vi e så sjukt aktiva på jobbet liksom. och jag har verkligen fasnat för :P när jag är trött, inte okey!



Nu ska jag snart nanna, idag blir det till att packa, städa, börja på lilla Unos doppresent! Får se om jag lyckas med min plan, hoppas verkligen det för isf skulle det bli as awesome!


och efter tre nätter, massa pallbyggande där jag lyckats att inte bryta en nagel, Tror ni inte att jag lyckas bryta en nagel när jag bygger pizza kartonger! GAH! låderna som vi packar en detalj i ser ut som pizza kartonger så hos oss går dem under de namnet.


Nu ett avsnytt Kyle XY sen SOVA!!

Natt fokes!

BLESS

//Jajja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: