Janina Ahlqvist

Down...

Kategori: Allmänt

Sry att de varit lite dålig med inlägg nu ett tag,... men har haft en sjuk dålig period i mitt liv så inte känt för att skriva här för skulle bara varit så depp typ. Och inte haft ngn större lust för det heller faktiskt...
Men nu tror jag iaf att jag e tillbaka igen :D men kommer försvinna te Norge ett tag sen e jag back igen liksom!

Tre stroa händelser.




 1. MIDSOMMAR!!!
Helt underbart var det!! Tack alla ni som gjorde den helgen fantastisk!!
Vi va ett gäng nere i Halmstad i emilias kompis stuga typ och hängde, massa sol,
bad för vissa (mer sol för andra), kortspel, grillning och massa skratt!!! UNDERBART!



  2: UNO!!
Bror fick äntligen sin lilla bäbis! Lr jag egentligen va det jue lisa som fick honom men iaf. Lilla uno kom till världen
på midsommar dagen kl 14.00 :D och han är världens sötaste bäbis!! Stort grattis till bror och LIsa!!!



3: JAG HAR BLIVIT FASTER!!!

Den största nyheten av dem alla! Jag e Faster till lilla Uno!!! hihihii ;D
STOLT faster som skämmer bort sin brorson :D
Köpte en nalle som säger Jajja, en snuttefilt som e en giraff fast snuttefilt och
igår köpte jag världens sötaste tröjja till honom med en sköldpadda :D
hiihihiihi :D




Nu ska jag vara social med sara take care!!

BLESS!

// Jajja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: