Janina Ahlqvist

FESTLIGT!

Kategori: Allmänt

Igår så blev det impulsfriande av Emilia som fyllde 20 för någon vecka sen, tanken var att jag coh elin skulle fira henne idag men de gick visst inte riktigt som planerat! Emilia kunde inte idag men kunde igår så elin och jag slänger ihop party på 2 tim! Sjukt nice! Belv tacos, marängtårta, massa skratt, presenter, flumm, hajen och sen fick vi den briljanta iden att bjuda över lite smålandstenarbor som kom vid kvart i tolv xD  och sjöng fin serenad som grannarna idag klagat på xD men fest va det! Folket gick väl hem runt halv 6 lr nått hahaha vaxat lite ben med silvertejp hann vi visst med också!

Älskar min Balkong heheh :D Underbara vänner säger jag bara <3

Idag har jag varit duktig och äntligen tagit tag i mitt liv och ringt till 3G för att klaga på mitt modem som de aldrig lyckats laga när de va inne på lagning och sen dess har jag inte riktigt varit i stånd att ta tag i det men nu iaf så gjorde jag det... kände mig lagom dum när jag pratade med nisse eftersom han bad mig göra massa saker och sen själv inte riktigt fattade ngt men men det slutade iaf med att jag täcknade ett nytt abonemang som är dyrare och bättre och får ett nytt modem på köpet.. hmm jaa.. vet inte riktigt om det va så bra men heey ett internett e jue alltid bra att ha :p får jue damp på detta så... 


Nu ska jag städa lite i lägenhetens sen igår sen bär det av till sarah för att fixa håret! ÄNTLIGEN!!! hihi kommer bli så läckert!!! Efter det smålandstenar och film :D


BLESS


// Jajja 

  
  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: