Janina Ahlqvist

GAH!

Kategori: Allmänt

Inatt var sista natten innan semestern började så va typ inga maskiner som gick, då har chefen på företaget fått för sig att vi ska städa maskinerna! Så en plockar och tre städar... inte okey! Skrubbat bort oljefläckar i sex timmar. Okey vi fick sopa lite noch ta bort överfölödig olja, men still! Städa sex timmar på natten är inte okey! GAH!

Sen får jag damp på min lilla katt också! Hade stekt upp kyckling och ställt på diskbänken för att svalna till min massäck idag..men vad har inte katten gjort? Jo han har ätit upp min kyckling coh spritt ut den över lägenheten! GAH! så får ställa mig coh steka ny kyckling nu! BLÄÄ! inte för att jag har överdrivet mkt att göra nu innan vi åker men iaf! Fast han e ganska söt endå som kommer och möter mig i dörren och kelar in sig :D Liten riktigt fjäskis är vad han är!




nu snart träna, sen duscha, steka kyckling, göra mig i ordning, packa ner det sista, åka te mor och far, göra klart massäcken, sätta sig i bilen mot sthlm och SOVA!!

Får se hur mkt update de blir, hoppas färjan har trådlöst som jag kan mucka in mig på lr ett datarum :P lär nog bli ett inlägg innan jag åker men iaf annars så hörs vi på söndag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: