Janina Ahlqvist

Hallonpaj!

Kategori: Allmänt

Hemkommen från jobbet, möts i dörren av en vädigt kelig kisse :D gosar lite, går till kylen hittar HALLONPAJ m vaniljsås... mums!! Så råkade visst bli det till frulle idag :P tur att jag både gick  och körde ett magpass igår! blir nog samma rulle idag med kanske ett helkropps pass också... får se hur varmt det blir...

Jobbet va extremt segt, mindre maskiner än igår vilket betydde att jajja stod och gjorde typ 23 pallar lr ngt..men hade en snäll Larsson som höll mig sälskap till typ tre lr ngt xD kommit fram till att jag måtse investera i en ny handsfreee som faktiskt sitter skönt i örat!  och det positiva med jobbet det är att det har nu gått två nätter och jag har inte brutit en enda nagel! Vilket betyder att jag kankse kanske kan ha fina naglar när vi är i Finland!


Nu sova typ fem timmar sen kommer världens bästa emilia hit! Symöte!!!!

sen en sväng bort till elgiganten coh lämna in damp mobilen... :(


BLESS


// Jajja






Kommentarer


Kommentera inlägget här: